Kryptys ir vystymo tikslai
Atsižvelgiant į tai, kad „Oro navigacijos“ veiklos pobūdis – saugaus oro eismo Lietuvos oro erdvėje užtikrinimas, sauga visada išliks didžiausiu įmonės prioritetu, nes atsakome ne tik klientams ir visuomenei, bet ir patys sau. Todėl visuomet didelį dėmesį skiriame taršos mažinimui, edukacijai, lygioms teisėms bei kitiems tvaraus vystymosi aspektams.
„Oro navigacijos“ veikla remiasi aplinkosaugos, socialiniais ir ekonominiais aspektais, derančiais su Jungtinių Tautų Darnaus vystymosi tikslais ir prisidedame prie jų įgyvendinimo:
- ekonominiu. Prie deramo darbo ir ekonominio augimo bei Pramonės, inovacijos ir infrastruktūros prisidedame užtikrindami tvarų įmonės finansų valdymą, didindami veiklos efektyvumą bei skaidriai ir efektyviai organizuodami viešuosius pirkimus, ypač siekdami didinti žaliųjų pirkimų dalį, vykdydami skaidrią ir atsakingą veiklą, sąžiningai mokėdami mokesčius, netoleruodami korupcijos;
- socialiniu. Užtikriname aukščiausią aviacijos saugą ir saugumą, rūpinamės žmogaus teisėmis ir kiekvieno darbuotojo gerove bei tinkamu darbo aplinkos mikroklimatu, remiame bendruomenes bei skatiname progresą. Didelį dėmesį skiriame darbuotojų ir žmogaus teisių sritims, socialinėms iniciatyvoms ir projektams, progreso skatinimui per dalyvavimą mokslinių tyrimų bei edukacinėse programose kartu su partneriais;
- aplinkosauginiu. Pasitelkiame ir Lietuvos oro erdvėje taikome inovatyvius sprendimus, leidžiančius įmonei prisidėti prie Europos bendro dangaus/Žaliojo kurso siekių, nuolat matuojame įmonės poveikį aplinkai ir siekiame jį maksimaliai sumažinti. Atskiriame poveikį, daromą:
- įmonės pagrindinės veiklos (oro navigacijos paslaugų tiekimo), įgalinant oro erdvės naudotojus mažinti neigiamą poveikį aplinkai net ir augant skrydžių srautams;
- „Oro navigacijos“, kaip įmonės (ūkinio subjekto), kasdienėje veikloje prisidedančios prie užterštumo ir poveikio klimato kaitai mažinimo.
[[#ex]]
Suinteresuotos šalys
„Oro navigacijos“ vykdomos veiklos poveikio sritys nustatytos, įtraukiant ir suinteresuotąsias šalis:
- LR susisiekimo ministerija, įmonės valdyba ir Audito komitetas;
- tarptautinės organizacijos, institucijos, asociacijos ir konsorciumai, taip pat Baltijos FOEB valdymo organai;
- Lietuvos valstybinės institucijos;
- oro erdvės naudotojai, oro uostai, kiti oro navigacijos paslaugų teikėjai;
- verslo ir kiti partneriai (žiniasklaida, visuomenė, universitetai).
- „Oro navigacijos“ vidaus suinteresuotosios šalys – darbuotojai, profesinės sąjungos ir įmonės vadovai.
„Oro navigacijos“ suinteresuotųjų šalių poreikių, lūkesčių ir poveikio analizė apima šiuos etapus:
- sąrašo sudarymą;
- tipo (grupės) nustatymą;
- kiekvienos iš jų poreikių ir lūkesčių „Oro navigacijos“ veiklos atžvilgiu nustatymą;
- poveikio krypties, tipo ir masto nustatymą;
- grupavimą pagal vieningus kriterijus;
- svarbos ir prioritetų nustatymą.
[[#ex]]
[[#ex]]
Materialumo matrica
Materialumo matrica apibrėžia reikšmingas tvarumo sritis pagal poveikio stiprumą ir reikšmingumą.
[[#ex]]