Skip to main content
BDAR

Jūsų asmens duomenų valdymas

Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (ang. cookies). Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.

Susipažinkite su slapukų naudojimo taisyklėmis


Tarptautinis bendradarbiavimas „Oro navigacijai“ suteikia galimybę įgauti ir sustiprinti aktualias kompetencijas, padedančias įmonei tapti konkurencingiausiu Baltijos jūros regiono oro erdvės valdytoju ir siūlomų aviacijos sprendimų lyderiu.

Baltijos FOEB

2012 m. Tarpvalstybinės sutarties tarp Lietuvos ir Lenkijos pagrindu įsteigtas Baltijos funkcinis oro erdvės blokas (FOEB). Jo tikslas – prisidėti įgyvendinant Europos Sąjungos bendro Europos dangaus (SES) programos teisės aktais grindžiamą siekį spręsti ateities oro eismo saugos ir pajėgumų poreikius Europos mastu. „Oro navigacija“ veiklą vykdo glaudžiai bendradarbiaudama su Lenkijos oro navigacijos paslaugų teikėju (PANSA).

GATE One iniciatyva

Oro navigacijos paslaugų teikėjų (Lietuvos, Lenkijos, Slovakijos, Čekijos, Serbijos, Austrijos, Makedonijos, Vengrijos, Bulgarijos, Rumunijos, Slovėnijos, Kroatijos ir Albanijos) regioninė platforma, įkurta 2013 m. Jos tikslas – atstovauti GATE ONE iniciatyvoje dalyvaujančių oro navigacijos paslaugų teikėjų interesus Europos Sąjungoje, formuoti bendrą politiką ir inicijuoti bei koordinuoti bendrus regioninius projektus.

B4 konsorciumas

Čekijos, Slovakijos, Lenkijos ir Lietuvos oro navigacijos paslaugų teikėjų konsorciumas, įkurtas 2014 m. rugsėjo 8 d. Jo tikslas – efektyviau įgyvendinti SESAR 2020 programos projektus, skirtus pagerinti Europos oro eismo vadybos (OEV) tinklo funkcionalumą, modernizuojant ir suderinant OEV sistemas, kuriant, plėtojant, testuojant ir diegiant inovatyvius technologinius ir operacinius OEV sprendinius. 

„Oro navigacijos“ dalyvavimas SESAR projektuose: 

  • PJ05-W2 DTT. Skaitmeninės aerodromo skrydžių valdymo bokšto technologijos.
  • PJ10-W2 PROSA. Atskyrimo valdymas ir skrydžių vadovo darbo įrankiai.
  • PJ13-W2 ERICA. Bepiločių orlaivių integravimas į valdomą oro erdvę.
  • PJ19-W2 CI. Turinio integravimas, veiklos vertinimo rodiklių vadyba ir verslo modelio parengimas.
  • PJ20-W2 AMPLE. OEV pagrindinio plano palaikymas
  • PJ32-W3 VC. Virtualus centras.
  • PJ34-W3 AURA. Oro eismo vadybos ir bepiločių oro erdvės teikiamų paslaugų sąsaja.

iTEC aljansas

„Oro navigacija“ yra technologinio iTEC aljanso narė, kuriam priklauso didžiausi Europos oro navigacijos paslaugų teikėjai: ENAIRE (Ispanija), DFS (Vokietija), NATS (Jungtinė Karalystė), AVINOR (Norvegija), LVNL (Nyderlandai), PANSA (Lenkija) bei technologinis partneris – skrydžių valdymo sistemos gamintojas „Indra“, siekiantys bendrų tikslų: 

  • padidinti oro erdvės pralaidumą mažinant skrydžių vėlavimus;
  • optimizuoti skrydžių maršrutus ir trajektorijas;
  • užtikrinti efektyvesnę oro eismo vadybos sistemą;
  • sumažinti skrydžių kaštus ir neigiamą poveikį aplinkai.

Dalyvavimas tarptautinėse organizacijose

  • Tarptautinės civilinės aviacijos organizacija (ICAO)
  • Europos saugios oro navigacijos organizacija (EUROCONTROL)
  • Civilinės oro navigacijos paslaugų organizacija (CANSO)
Atnaujinimo data: 2022-11-07 13:54:00